nieuwe projecten - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Hans Oomen - WaarBenJij.nu nieuwe projecten - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Hans Oomen - WaarBenJij.nu

nieuwe projecten

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

03 November 2015 | Suriname, Paramaribo

Rustige ochtend! Alle foto's van onze mobiele telefoons "veilig" gesteld op mijn laptop. daarna de foto's nog gekopieerd naar 2 SD kaartjes. Boodschappen gedaan bij de chinese supermarkt vlak bij ons huis. Na de Middag met Tine en Myrna naar de Kennedystichting, een kinderhuis voor dove en slechthorende kinderen. Myrna woont in Paramaribo en komt ons ophalen met de auto. Bij de Kennedystichting staan de PC's die ik enkele maanden geleden thuis in orde heb gemaakt.
Ik moet ze aansluiten en testen zodat ze daarna naar de verschillende groepen kunnen worden gebracht. Tine en Myrna gaan intussen naar Mamma Joyce om wat spullen (beddegoed, handdoeken etc) weg brengen.( Bedankt José voor de pokemon dekbedovertrekken!). Om 17.30 komen ze mij weer ophalen en gaan we langs Jenny waar twee fietsen staan die onlangs uit Nederland zijn meegekomen. We nemen ze mee zodat we later deze week nog wat kunnen gaan fietsen in de omgeving van ons huis. Myrna heeft met haar man een bedrijf dat spareribs maakt en aan huis aflevert (ribexpress), daar gaan we eten... inderdaad spareribs :-). Myrna brengt ons naar ons huis en we praten nog wat na op ons terras. Het wordt al weer laat. Tamara Bakka.

Hans

49 jaar, geboren in Roosendaal, maar al ruim 40 jaar woonachtig in Tilburg. Werkzaam in de telecom/installatiebranche als zelfstandig ondernemer. Hobby's; hardlopen/spinning/bodypump/Xco, vliegen.

Actief sinds 12 Aug. 2015