Mamma Joyce - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Hans Oomen - WaarBenJij.nu Mamma Joyce - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Hans Oomen - WaarBenJij.nu

Mamma Joyce

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

02 November 2015 | Suriname, Paramaribo

Vanochtend onze blogs bijgewerkt. Ik krijg een sms ut Nederland dat er een telefoon/internet storing is bij een klant in Dongen. Met Gunther gebeld via Face time en hij gaat er naar toe. Fijn dat dat goed geregeld is. Na de Middag hebben we afgesproken met Myrna om naar de Kennedy stichting te gaan. Dit is een kinderhuis waar 44 kinderen doven en slechthorende kinderen zitten. Ze hebben vanuit Nederland een hoop spullen van ons gehad. (Kleding, speelgoed en computers). Het meeste is al uitgepakt en aan de kinderen gegeven. afgesproken wordt om de spullen die nog niet in gebruik zijn genomen. Mee te nemen naar Mamma Joyce.
De computers staan al klaar en moeten alleen nog aangesloten worden en getest. afgesproken om dat dinsdag te gaan doen.
Nu door naar Mamma Joyce, een vrouw die in haar eentje 9 kinderen opvangt/opvoed. Ze doet dat onder erbarmelijke omstandigheden. En kan veel hulp gebruiken. De kinderen hebben geen sportschoenen en we hebben bedacht dat dat het wel mooi zou zijn om deze kinderen nieuwe sportschoenen te geven van het geld dat we hebben gekregen van familie, vrienden en kennissen in Nederland. Dus ook nog langs een sportwinkel geweest om te kijken wat ze hebben en wat zo'n winkel eventueel aan korting kan doen als ze in een keer 9 paar schoenen kunnen verkopen.
We zijn in de buurt van Bar-Zuid,dus daar weer gegeten. Tamara Bakka

• 03 November 2015 - 14:06

Jose Bastings:

Goed bezig!

• 03 November 2015 - 17:26

Tante Corrie:

Hallo Hans,
    Het moet voor jou een hele ervaring zijn daar in Suriname ! Toch mooi om dit eens mee te maken. En ......dat wij er van mee kunnen genieten !
    Ik wens je nog mooie dagen en een goede terugreis.
    Veel groeten, ook aan Tine, van:
    Tante Corrie