Een lange (reis)dag - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Hans Oomen - WaarBenJij.nu Een lange (reis)dag - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Hans Oomen - WaarBenJij.nu

Een lange (reis)dag

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

25 Oktober 2015 | Nederland, Tilburg

zondagochtend om 9.15 werd ik opgehaald door Hans Volkering die ons naar het station in Tilburg zou brengen zodat we van daaruit met de trein naar Schiphol zouden reizen. Echter, de treinkaartjes waren pas geldig vanaf 11 uur, dus uiteindelijk heeft Hans ons toch naar Schiphol gebracht. Ruim op tijd kwamen we daar aan, dus nog genoeg voor koffie en taxfree shopping. Precies om 15.15 vertrok de Airbus met vluchtnummer PY0993 naar Paramaribo. Het was een rustige vlucht
van 9,5 uur maar uiteindelijk heet het 9 uur geduurd.
Aangekomen op vliegveld Johan Adolf Pengel, was het eerste wat opviel de warmte (zondagavond ca 20.30) nog 28 graden. Daarna was het wachten op een z.g. toeristenkaart en paspoortcontrole en daarna onze koffers ophalen Hierna volgende een autorit van ca 1 uur door donker Suriname. Aangekomen bij ons huis werden we hartelijk ontvangen door de beheerster van het huis. Na nog enkele alcoholische versnaperingen was het bedtijd. Het was een lange drukke dag geweest :-)

• 26 Oktober 2015 - 19:53

Christa :

Goed om te lezen dat je veilig bent aangekomen. Heel veel plezier!

• 26 Oktober 2015 - 21:43

Lisanne:

Luister Hans, mi boy, in Suriname is het warm dus doe alles rustig jongen. "No span" zoals wij zeggen.

• 27 Oktober 2015 - 08:04

Frank.w:

Het hele jaar zomer hè. Wel lekker toch? Overigens staan niet alle foto's recht!

• 27 Oktober 2015 - 11:32

Annie:

Fijn dat jullie goed aan gekomen zijn, geniet ervan.

Hans

49 jaar, geboren in Roosendaal, maar al ruim 40 jaar woonachtig in Tilburg. Werkzaam in de telecom/installatiebranche als zelfstandig ondernemer. Hobby's; hardlopen/spinning/bodypump/Xco, vliegen.

Actief sinds 12 Aug. 2015